Nu Mi-a Venit Ciclul De 2 Luni

Nu mi-a venit ciclul de 4 luni. Va recomandam Baca selengkapnya Nu Mi-A Venit Ciclul De 2 Luni.


Cum Pot Afla Daca A Inceput Menopauza Testul Barza


Jul 11 2007 De la.

Nu mi-a venit ciclul de 2 luni. 17 Apr 2021 Posting Komentar Regulamentul De Organizare Si Functionare Anexa 24 Regulamentul De. Am 15 ani si de 3 luni nu mi-a venit ciclu viata sexuala nu mi-am inceput-o. M-am ingrasat puțin greturi nu am sau alte simptome ale sarcini.

E normal asa ceva. De ce nu mi-a venit ciclul. Vad ca-mi vine regulat si fara dureri.

Sfatul farmacistului PCFarmro. Buna ziua problema mea dupa cum v-ati dat seama si din titlu este faptul ca numi-a mai venit ciclul de 2 luni. Prima oara la 30 de zile apoi la 40 de zile iar acum sunt undeva la 33.

In data de 10 ianuarie ac. Ma puteti ajuta cu un sfat daca se poate. Trimisă pe 16 Iulie 2019.

Mie mi-a venit ciclul dupa 2 luni de la nastere. Pentru a va putea face o idee va voi spune ca am 23 de ani si nu am avut niciodata ciclul regulat in afara de cei aproape 2 ani in care am luat anticonceptionale. Sfatul farmacistului PCFarmro.

Sper sa nu o ia hormonii razna din noi ca innebunesc m-am saturat de atatea mancarimi dar acum am scapt de ele Si mie mi-a venit ciclul azi desi inca mai alaptez. Dupa aceea mi-a venit ciclul Aprox normal - 21 de zile mie de obicei imi vine la 24 dar cateodata variază m-a tinut 4 zile iar in prima zi de menstruatie am facut acelasi lucru cu prietenul meu aveam chiloti si absorbant always mare. Trimisă pe 15 Iulie 2014.

Intarziere ciclu menstrual 4 luni 2 teste negative Din Comunitate. Jul 09 2006 Mie mi-a venit menstruatia la 2 luni dupa nastere. Am avut momente in care nu nu mi-a venit ciclul o luna intreaga altele in.

Am avut ultimul cicluIn primele doua luni de intarziere nu mi-am facut griji deoarece am avut mereu un ciclu dereglat am 27 ani din cauza unor chisturi mici la ambele ovare dar in urma cu 2 ani cand am fost la ultimul control ginecologic mi s-a spus ca nu mai exista chistNu am ramas pana. Am născut acum 3 luni si ciclu nu mi-a venit ncă nu am nici un simptom doar simplu fapt că cnd am relati sexuale cu sotu mă doare in partea dreapta năuntru de alăptat am alăptat doar o lună si att nu am mai avut lapte mai mult ce ar putea fi aștept un răspuns mulțumesc. Apr 17 2021 Nu Mi-A Venit Ciclul De 2 Luni Catelele nu au menopauza.

Nov 28 2007 Nu este medicterapeut. Apr 02 2011 De la. Nu mi-a venit ciclul de 3 luni primadata mi-a venit in maiDe ce.

Nu mi-a venit ciclu. Buna ziua am si eu o intrebare de vreo 2 luni nu imi vine ciclu regulatluna trecuta ma intarziat 2 zile acum mia trecut 2 zile si nu mia venit e vb de o posibila sarcina Nicoleta Teleorman Merenidar vreau si un raspun rapid va rog. Dacă nu ați mai avut un ciclul menstrual timp de cteva luni.

Dr_juci la data 2009-04-05 161218 Stai linistita sterila nu o sa fii de la asta insa du-te sa te vada si un endocrinologpoate e pe baza hormonalaNu ai scris ce varsta aiSunt niste injectii de la care iti vine ciclul daca nu esti insarcinataSa ne dai de vesteMulta sanatate. Specific ca in luna ianuarie am fost răcită. Nu mi-a venit ciclul de 4 lunisi am luat inainte de asta anticonceptionalementionez ca azi am inceput brinca ursului si mladite de zmeura de 3 orii pe zi plus ca as vrea sa ramin insarcinata as dori sa va intreb daca iau bine si doresc o recomandare pt ca am si ovare polichistice si am fost la mullti doctori.

Luna asta urmeaza sa merg din nou la doctora. Apr 30 2009 buna sunt noua am 22 de ani am deja un copil de 2 ani si lam nascut prin cezariana am luat anticonceptionale cam un an si jumatate si acum 4 luni leam intrerupt am trei luni fara patru zile de cand nu mia venit ciclu ultima oara cand am avut ciclu a fost pe 16 februarie si la 3-4 zile dupa terminarea ciclului am avut contact sexual neprotejat dar nu sia dat drumul in mine vreau sa. Daca nu mi-a venit ciclul de două luni e posibil sa nu fiu nsărcinată.

Mi-a intarziat ciclul aproape 2 luni si totusi sunt virginaproblema e ca acum de cateva zile pe protejslip apare o secretie mai inchisa asa la culoare ca o sangerare decolorata portocaliepoate putin cam abundentasi nu inteleg de ce. Inainte ciclul meu venea mereu la 24-25 de zile. Dacă nu ați mai avut un ciclu menstrual timp de cteva luni și nu sunteți nsărcinată aceasta s-ar putea datora unui dezechilibru hormonal o reacție adversă a medicamentelor administrate exercițiilor fizice excesive sau unui exces sau deficit ponderal excesiv.

Am luat si antibiotice dar totusi mi se pare prea mult sa nu imi vina atata timpam varsta de 30 de ani multumes anticipată. Mi a si zis de fapt ca atunci cand nu vine. Am luat pastila de a doua zi acum 3 luni iar in astea 3 luni mi-a venit ciclul doar de 2 ori.

Buna ziua nu mia venit ciclul mentrual de 2 luni nu sunt nsărcinatăsotul meu este plecat in afara am un an de cand nu am contact sexual poate fi din cauza ast. Surpriza la data 2011-04-02 103701 buna searaam o nelamurire kre imi da multe batai de capdeci in luna septembrie in data de 10 mi-a venit ciclu in luna urmatoare ciclul mi-a venit in 20 si m-a tinut 4--5 zile dar in ultima zi foarte putin erau niste pete pe absorbant m-am spalat si am facut dragoste cu iubitul meu neprotejat.


țonțonel Posts Facebook



Despre Menstruatie Cum Discutam Cu Fetita Noastra Despre Acest Eveniment Din Viata Ei Desprecopii Com



Este Posibil Sa Fiu Insarcinata Daca Mi A Venit Menstruatia Reginamaria Ro



Ciclu De Două Ori Pe Lună Divahair Ro



Cate Zile Poate Să Intarzie Ciclul Fără A Fi O Problemă



Semne Ale Sarcinii Si Momentul Important Care Iti Schimba Viata Desprecopii Com



Menstruatia Dupa Nastere Sfatulmamicilor Ro



Sfatul Farmacistului De Ce Mi A Venit Ciclul De Doua Ori In Aceeasi Luna



De Ce Intarzie Menstruația și Care Ar Fi Cauzele Acestui Lucru Medic Chat



Cat De Devreme Pot Face Un Test De Sarcină Testul Barza



Popular Posts

Far Cry 3 Save Game Location

Taxe Si Impozite Sector 4

Evaluare Nationala Clasa 2 2017

Cel Mai Bun Medic Ortoped De La Foisorul De Foc

Boul Si Vitelul De Grigore Alexandrescu

Kara Sevda Subtitrat In Romana

Shameless Sezonul 3 Episodul 9

Mașina De Tencuit Cu Compresor Pret

Planificare Calendaristica Clasa Pregatitoare Editura Edu

Muzzy In Gondoland Part 1-6